Concert Antwerpen 3 maart afgelast

Het concert van 3 maart in Antwerpen is helaas afgelast. De reden is dat een van de bandleden ziek zou zijn. Volgens sommige bronnen zou dit Brian zijn. Brian had voor het concert op 1 maart al last van zijn keel. Hij was toen niet aanwezig bij de uitreiking van de drie dubbel platina die de band heeft heeft behaald met de verkoop van Black ice.

De kaartjes kunnen worden geruild voor Amsterdam ArenA kaartjes, of je kan je geld terugvragen.

~ door janrocks76 op 4 maart, 2009.

2 Reacties to “Concert Antwerpen 3 maart afgelast”

  1. Get Well Better Brian!

  2. Ik wacht nog steeds op positief nieuws ivm de omruiling.
    Ik kijk er echt naar uit.Ik heb ze nog nooit live gezien.
    Mijn geboortejaar was het jaar dat ze hun eerste plaat uitbrachten…lees ik net op wikipedia.
    Toen ons werd gezegd dat het concert werd afgelast was griep dus ons eerste vermoeden..deze deed nog de ronde, en je ziet, het kan bij iedereen voorkomen.
    Get well Brian…see you guys on tuesday june 23rd.

Geef een reactie

 
